Рудківська міська рада
Львівська область, Самбірський район

Як передати скан-копії паперової трудової книжки до ПФУ для внесення даних до Реєстру застрахованих осіб. «Електронна трудова книжка»

Дата: 26.05.2020 10:53
Кількість переглядів: 4281

ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА

Фото без опису

  • Як передати скан-копії паперової трудової книжки до ПФУ для внесення даних до Реєстру застрахованих осіб. «Електронна трудова книжка» - ще один корисний сервіс Пенсійного фонду, який дає змогу громадянам дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески.
  • Щоб передати скан-копії паперової трудової книжки до ПФУ для внесення даних до Реєстру застрахованих осіб вам потрібно:
  • зайти на портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ за допомогою кваліфікованого електронного цифрового підпису (ЕЦП) або авторизуватись на сайті вебпорталу за допомогою GovID - інтегрованої системи електронної ідентифікаці.
  • Далі все просто
  • У правому верхньому куті натисніть поле «Вхід»
  • Потім оберіть спосіб входу: ?Авторизуватись можна за допомогою КЕП (ЕЦП-електронний цифровий підпис) або за допомогою GovID - інтегрованої системи електронної ідентифікаці:
  • Звичайні фізичні особи (працівники) мають обрати «Фізична особа», а роботодавці (як юридичні особи, так і ФОП) мають обрати «Юридична особа».
  • Якщо Ви використовуєте ЕЦП, то із списку АЦСК оберіть свого надавача послуг ЕЦП (в якому ви отримали електронний підпис) та укажіть шлях до вашого ключа ЕЦП, введіть свій пароль до нього. Для входу до свого особистого кабінету залишиться натиснути зелену кнопку «Увійти з ЕЦП».
  • Авторизація за GovID - оберіть пункт меню “За GovID” та оберіть за допомогою якого оператору зв’язку Ви будете авторизуватись. Далі, в залежності від обраного оператора мобільного зв’язку або банку, буде проведена операція авторизації.
  • Після підтвердження передачі персональних даних буде здійснено вхід до особистого кабінету на веб порталі електронних послуг.
  • Потім, зліва, у розділі «Комунікації з ПФУ» обираєте сервіс «Надання скан-копій трудової книжки».
  • Перед внесенням скан-копій система видає коротку інструкцію, уважно ії прочитайте.
  • Як бачите, сканувати можна: ??або окремо кожну сторінку трудової книжки і зберегти їх у форматі JPG; ??або відразу всі сторінки трудової книжки і сформувати один (загальний) файл у форматі PDF. Розмір кожного файлу (сканованої копії документу) не повинен перевищувати 1 Мб
  • Натиснувши на кнопку «Продовжити», ви перейдете безпосередньо до розділу завантаження.
  • Далі відправляємо скан-копії до ПФУ.
  • Якщо ви зайшли у систему як фізична особа, то побачите власні дані. Роботодавець може заповнити форму на свого працівника.
  • Потім потрібно натиснути кнопку «Додати файл» та обрати заздалегідь підготовлені скан-копії трудової книжки.
  • Не забудьте поставити «галочку» про те, що даєте згоду на обробку персональних даних у спеціальному полі.
  • Нагадаємо: роботодавці мають відправити скановану копію такої згоди.
  • Натискаєте «Відправити до ПФУ» і копія вашої трудової книжки буде передана до ПФУ.

Увага!

  • Якщо працівник загубив трудову книжку чи в ній відсутня якась інформація про трудовий стаж, то потрібно буде надати скан-копії документів про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою КМУ від 12.08.93 р. № 637.
  • Такі скан-копії мають містити всі сторінки та поля відповідних документів, бути придатні для сприйняття їх змісту, зокрема дані про серію та номер бланків документів. ??Оцифрування відомостей про трудову діяльність працівника на підставі сканованих копій документів здійснюватиме відповідальна особа органу ПФУ шляхом доповнення персональної облікової картки в Реєстрі застрахованих осіб інформацією, наявною в завантажених сканованих копіях документів.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних