A A A K K K
для людей із порушенням зору
Рудківська міська рада
Львівська область, Самбірський район

93,2% відвідувачів ЦНАП задоволені сервісом, а 78,9% — готові рекомендувати ЦНАП як основне місце для отримання держпослуг. Про це свідчать результати першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг упродовж листопада-грудня 2021 року.

Дата: 21.01.2022 19:50
Кількість переглядів: 578

Фото без опису

«Всеукраїнська оцінка якості адмінпослуг дала змогу визначити, наскільки люди задоволені сервісом в українських ЦНАП, та проаналізувати проблеми, якими громадяни найбільше незадоволені. Наступний крок — рекомендації та плани щодо покращення сервісу. Адже ми хочемо, щоб кожен наступний візит був кращим, ніж попередній. Наразі українці можуть залишати відгуки про сервіс через QR-опитування у ЦНАП або в розділі Мапа Центрів на платформі Дія.Центрів», — додала заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.

Мінцифра провела дослідження шляхом:

  • Опитування відвідувачів: здійснили 6,6 тисячі телефонних дзвінків, надіслали 300 тисяч SMS- та Viber-опитувань, розмістили QR-опитування в приміщеннях 2,3 тисячі ЦНАП. Загалом українці віком від 14 до понад 60 років залишили понад 38 тисяч відгуків.

    Це дало змогу виміряти індекс лояльності відвідувачів (NPS) — 78,9% українців позитивно ставляться та готові рекомендувати Центр, а також рівень задоволеності відвідувачів (CSI) — 93,2% відвідувачів високо оцінюють рівень сервісу в Центрі.

  • Перевірки ЦНАП таємними відвідувачами: ревізори під виглядом звичайних користувачів здійснили 1,5 тисячі візитів за 9 найпопулярнішими послугами та перевірили 344 ЦНАП, кожен із яких надає сервіс понад 30 тис. мешканцям.

   Завдяки цьому вдалося визначити, що загалом ЦНАП відповідають встановленим вимогам якості держсервісу на 81,3%.

   Крім цього, Мінцифра сформувала рейтинг областей та ЦНАПів за рівнем задоволеності та лояльності відвідувачів, а також за відповідністю вимогам якості держсервісу. За результатами відгуків громадян найкраще надають адмінпослуги в ЦНАПах Тернопільської, Миколаївської та Чернігівської областей, а найбільш лояльні відвідувачі ЦНАПів Тернопільської, Львівської та Донецької областей. 

   Таємні відвідувачі найвище оцінили сервіс у ЦНАПах Донецької, Львівської, Івано-Франківської та Вінницької областей. На оцінку вплинула відповідність ЦНАП таким вимогам, як ввічливість та привітність, компетентність, мова та лексика, комфорт у приміщенні та інше.

   Детальніше ознайомитися з усіма результатами дослідження та статистичними даними можна на дашборді на платформі Дія.Центрів.

  Кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в державних органах. Саме для цього створено відеоролик для соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній»

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних