A A A K K K
для людей із порушенням зору
Рудківська міська рада
Львівська область, Самбірський район

На Львівщині запрацював чат-бот «Гаряча лінія Львівської області»: які в нього функції

Дата: 26.02.2022 00:13
Кількість переглядів: 274

Фото без опису

На Львівщині запрацював чат-бот у додатку «Телеграм» під назвою «Гаряча лінія Львівської області», в якому передбачено оперативне надання інформації як мешканцям області, так і внутрішньо переміщеним особам з найбільших актуальних тематик в умовах воєнного стану.

Зокрема, в чат-боті є такі розділи:

  1. Вступ до війська ( інформація про тероборону та як допомогти захисникам)
  2. Евакуація (з підрозділами «Допомога з поселенням», «Виїзд у Польщу»)
  3. Транспорт
  4. Електропостачання
  5. Комунальне господарство
  6. Укриття – місто та область.

 

Для прикладу: якщо ви обираєте розділ «Транспорт», то одразу ж тримаєте інформацію як курсує транспорт на Львівщині, чи є зміни у кількості транспортних засобів на маршрутах, у зв’язку з чим можливі коригування роботи транспорту, а також контактні номери телефону для отримання інформації.

Або ж у розділі «Комунальне господарство» можна повідомити про відсутність вуличного освітлення, проблеми з ліфтами, відсутність газопостачання, протікання даху тощо.

Чат-бот розробили спеціалісти ІТ-компанії «Soft Serve».

Приєднатися до чат-боту можна за посиланням у Телеграмі - https://t.me/lodahotline_bot  та у Вайбері - https://chats.viber.com/lodahotline_bot

Також нагадуємо, що для отримання інформації можна телефонувати за коротким номером 112 – якщо ви перебуваєте на території Львівської області, якщо на території інших областей – 032 259 60 31.

«Через значну кількість дзвінків з 25.02.2022 р. оператори «гарячої лінії» прийматимуть лише ті звернення, що стосуватимуться війни, евакуації, загроз життю, аварій у галузі ЖКГ. Просимо з розумінням поставитися до ситуації, коли потрібно очікувати «на лінії». Оператор «гарячої лінії» не може припинити розмову із попереднім заявником, щоб розпочати нову. У такому випадку Вам потрібно очікувати «на лінії» або скористатися одним із чат-ботів», - зазначив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

Читайте також:  сьогодні  запустили чат-бот у Телеграмі для допомоги переселенцям з інших областей, завдяки якому жителі Львівщини, які можуть дати прихисток вимушеним переселенцям з інших областей, швидше сконтактувалися з тими, хто потребує такої допомоги.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних