Рудківська міська рада
Львівська область, Самбірський район

Інформація про продаж на електронному аукціоні об’єкта комунальної власності Рудківської міської ради

Дата: 23.12.2024 16:11
Кількість переглядів: 46

Фото без опису

Інформаційне повідомлення

Інформація про продаж на електронному аукціоні

об’єкта комунальної власності Рудківської міської ради

1.Інформація про об’єкт приватизації:

Фото без опису

КОД, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації в електронній торговій системі RAS001-UA-20240923-01131

Адреса об’єкта: Львівська область, Самбірський район, c. Долобів  вул. Бічна, 30

Найменування об’єкта: нежитлова будівля громадського призначення, загальною площею 62,4 кв.м.

Опис об’єкта:  нежитлова будівля громадського призначення, загальною площею 62,4 кв.м., що знаходиться за адресою: Львівська область, Самбірський район, с. Долобів, вулиця Бічна, будинок 30:  деревяна, одноповерхова, окремостояча будівлю. Фундамент – стрічковий (бутобетон); стіни та перегородки –дерев’яні (щитові, каркасно-обшивні); перекриття –дерев’яне; покрівля – азбесто – цементні хвилясті листи ( частково  відсутні); перекриття – дерево; підлога – дошки; прорізи – дерев’яні пофарбовані в незадовільному стані. З інженерних комунікацій підведена електрика та газ, встановлено пічки опалення. Фізичний стан – незодовільний, для використання за призначенням потребує капітального ремонту чи реконструкції.

Балансоутримувач: Виконавчий комітет Рудківської міської ради.

Адреса балансоутримувача: 81440, Львівська область, Самбірський район,      м.Рудки, пл. Відродження,1.

Телефон балансоутримувача: 0965939170

Код за ЄДРПОУ балансоутримувача: 44039854

Електронна адреса: rudkyrada@ukr.net

Інформація про електронний аукціон та інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об’єкта:

Спосіб проведення аукціону: аукціон з умовами.

Дата та час проведення аукціону з умовами: 25.12.2024р. о 11:25 год.

Стартова ціна об’єкта для продажу на аукціоні з умовами: 159 600 грн.00коп. (сто п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок.)

Розмір гарантійного внеску: 31 920 грн. 00 коп.

Стартова ціна об’єкта для продажу на аукціоні із зниженням стартової ціни:

79 800грн.00коп. (Сімдесят девять тисяч вісімсот  гривень 00 коп.)

Розмір гарантійного внеску: 15 960,00 грн. 

Стартова ціна об’єкта для продажу на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій:

79 800грн.00коп. (Сімдесят девять тисяч вісімсот  гривень 00 коп.)

Розмір гарантійного внеску: 15 960,00 грн. 

Розмір реєстраційного внеску: 1420,00 грн.

Період між аукціоном з умовами та аукціоном із зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій:

3 календарних дні від дати оголошення аукціону.

Крок аукціону на аукціоні  з умовами: 1596,00 грн. (1% від стартової ціни аукціону).

Крок аукціону на аукціоні із зниженням стартової ціни та аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій:798,00 грн. (1% від стартової ціни аукціону).

Загальна кількість кроків, на які знижується стартова ціна об’єкта на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій, становить 4 кроки.

Умови продажу об’єкта приватизації:

          1.Відшкодування вартості послуг, наданих у процесі приватизації нежитлової будівлі громадського призначення, загальною площею 62,4 кв.м., розташованої за адресою: Львівська область, Самбірський район, c. Долобів  вул. Бічна, 30, відповідно до договору від 18 серпня  2021р.,  укладеного з ТОВ «Фірма СОМГІЗ».

          2.Відшкодування витрат повязаних з оформленням документів необхідних для проведення приватизації, а саме: проведення оцінки майна  та виготовлення технічного паспорта на нежитлову будівлю громадського призначення, загальною площею 62,4 кв.м., розташованої за адресою: Львівська область, Самбірський район, c. Долобів  вул. Бічна, 30.

          Час та місце ознайомлення з об’єктом: ознайомитися з об’єктом можна за місцем його розташування у  робочі дні, попередньо узгодивши з представником Рудківської міської ради (балансоутримувач) годину огляду об’єкта за телефоном: 0965939170  з 1000 до 1600у робочі дні.

Адреса балансоутримувача (Виконавчий комітет Рудківської міської ради): 81440, Львівська область,  Самбірський район,  м. Рудки, пл.Відродження,1.

Електронна адреса: rudkyrada@ukr.net

5. Організатор аукціону: виконавчий комітет Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області (код за ЄДРПОУ 04056291)

Адреса: Львівська область, Самбірський район, м.Рудки, пл.Відродження,1 Контактний тел. 0965939170  з 0900 до 1700 у робочі дні.

Контактна особа – завідувач  сектору комунального майна та екології відділу земельних ресурсів комунального майна та екології - Гайовська Л.Г.

           Засоби платежу: для участі в аукціоні з продажу об’єкта малої приватизації гарантійний та реєстраційний внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.

Посилання на перелік авторизованих майданчиків та їх рахунки, відкриті для оплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.

Покупці, які мають право брати участь у приватизації згідно із Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна», вправі використовувати для придбання об’єктів приватизації кошти відповідно до валютного законодавства України. Покупці - нерезиденти України набувають у власність майно, що приватизується, у процесі приватизації з оплатою його ціни у національній валюті або у вільно конвертованій валюті.

          Переможець електронного аукціону:

підписує протокол КЕПом(у разі наявності), про результати електронного аукціону та надає його оператору електронного майданчика, через якого ним подано цінову пропозицію, протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем його формування електронною торговою системою;

зобовязаний врегулювати питання землекористування, згідно вимог чинного законодавства України;

укладає договір купівлі - продажу об’єкта приватизації з органом приватизації протягом 25 робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу про результати електронного аукціону, та витрати повязані з виготовленням документів для нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу обєкта приватизації.

Покупець, який підписав договір купівлі-продажу, сплачує на р/р №838999980314161905000013835  в ГУК Львів/Рудківська ТГ/31030000 ,код ЄДРПОУ 38008294, Казначейство Україна (ел. адм..подат.) отримувач коштів - Рудківська міська рада,  ціну продажу об’єкта приватизації протягом 20 робочих днів з дня формування протоколу про результати електронного аукціону.

У разі несплати коштів за об’єкт приватизації згідно з договором купівлі-продажу протягом 30 днів з дня укладення договору та його нотаріального посвідчення покупець сплачує на користь органу приватизації неустойку у розмірі 5 відсотків ціни продажу об’єкта. У разі несплати коштів згідно з договором купівлі-продажу протягом наступних 30 днів договір підлягає розірванню відповідно до  статті 29  Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».

Переможець електронного аукціону, який відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу, позбавляється права на участь у подальших аукціонах з продажу того самого об’єкта.

 Оператор електронного майданчика перераховує на казначейський рахунок

р/р №838999980314161905000013835  в ГУК Львів/Рудківська ТГ/31030000 ,код ЄДРПОУ 38008294, Казначейство Україна (ел. адм..подат.) отримувач коштів - Рудківська міська рада суми реєстраційних внесків, сплачених учасниками аукціону протягом п’яти робочих днів з дня проведення електронного аукціону.

 Оператор електронного майданчика перераховує на р/р №838999980314161905000013835  в ГУК Львів/Рудківська ТГ/31030000 ,код ЄДРПОУ 38008294, Казначейство Україна (ел. адм..подат.) отримувач коштів - Рудківська міська рада суми сплачених учасниками аукціону суми гарантійних внесків переможця електронного аукціону (за вирахуванням плати за участь в електронному аукціоні) протягом п’яти робочих днів з дня опублікування протоколу про результати електронного аукціону в електронній торговій системі в рахунок оплати ціни продажу об’єкта приватизації

 

          Перелік документівякі необхідно  додати до заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації для фізичної особи:

  1. Документ, що підтверджує особу (паспорт),копія завірена належним чином
  2. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду, копія завірена належним чином.
  3. Оригінал довідки з банку про відкритий поточний рахунок, з якого перераховані гарантійний та реєстраційний внески.
  4. Заява на участь в електронному аукціоні.
  5. Заява про те, що потенційний покупець відповідає вимогам ст.8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
  6. Заява про ознайомлення з об’єктом приватизації.
  7. Згода щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.
  8. Копія документу, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
  9. Копія документу , що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).

*Напис про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

  Перелік документів,  які необхідно  додати до заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації фізичних осіб-підприємців:

  1. Документ, що підтверджує особу (паспорт), копія завірена належним чином
  2. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду, копія завірена належним чином.
  3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
  4. Остання річна або квартальна фінансова звітність, разом з відміткою органу про отримання/реєстрацію.
  5. Оригінал довідки з банку про відкритий поточний рахунок, з якого перераховані гарантійний та реєстраційний внески.
  6. Заява на участь в електронному аукціоні.
  7. Заява про те, що потенційний покупець відповідає вимогам ст.8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
  8. Заява про ознайомлення з об’єктом приватизації.
  9. Згода щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.
  10. Копія документу, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
  11. Копія документу, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).

*Напис про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

          Перелік документів,  які необхідно  додати до заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації для юридичної особи:

  1. Заява на участь в електронному аукціоні.
  2. Заява про те, що потенційний покупець відповідає вимогам ст.8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
  3. Заява про ознайомлення з об’єктом приватизації.
  4. Згода щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.
  5. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
  6. для нерезидентів - Документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження - Витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо, засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою
  7. Довідка з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника. Подається за підписом уповноваженої особи, завірена печаткою особи. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності.
  8. Остання річна або квартальна фінансова звітність, разом з відміткою органу про отримання/реєстрацію.
  9. Завірена належним чином копія документу, що підтверджує повноваження керівника (протокол зборів співзасновників про обрання керівника, наказ на призначення керівника).
  10. Документ, що підтверджує особу (паспорт) уповноваженої особи, копія завірена належним чином
  11. Платіжне доручення, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
  12. Платіжне доручення, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
  13. Довідка з банку про відкриття поточного рахунку

*Напис про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, посади, дати засвідчення копії та печатки.

Для Об’єкта приватизації, два аукціони з продажу якого будуть визнані такими, що не відбулися, у випадках, передбачених абзацом третім частини шостої статті 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», розмір гарантійного внеску встановлюється в розмірі, який є більшим:

  • 50 відсотків стартової ціни Об’єкта приватизації;
  • 30 розмірів мінімальних заробітних плат станом на 1 січня року, в якому оприлюднюється інформаційне повідомлення

(Посилання на перелік авторизованих майданчиків:

https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2/)

 

Технічні реквізити інформаційного повідомлення:

Рішення виконавчого комітету Рудківської міської ради «Про затвердження умов продажу та інформаційного повідомлення про проведення електронного аукціону об’єкта приватизації – нежитлової будівлі громадського призначення, загальною площею 62,4 кв.м., розташованої за адресою: Львівська область, Самбірський район, c. Долобів  вул. Бічна, 30, яке буде прийняте за результатами  даного протоколу аукціонної комісії.

Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій наводяться посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний  майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір:    

https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних