Рудківська міська рада
Львівська область, Самбірський район

У Самбірській ДПІ роз'яснюють платникам переваги електронних сервісів при подачі звітності

Дата: 17.10.2025 15:02
Кількість переглядів: 67

Фото без опису

 

    У Самбірській ДПІ  Головного управління ДПС у Львівській області на постійній основі проводять тренінги, практикуми та зустрічі з платниками податків та громадянами щодо подання звітності суб’єктами господарювання та декларації про майновий стан та доходи громадянами за допомогою електронних сервісів.

      Під час робочих зустрічей працівники ДПІ розповідають платникам про функціональні можливості «Електронного кабінету платника» та мобільного застосунку «Моя податкова». За допомогою зазначених сервісів платники податків можуть переглядати свої персональні дані: адресу, об’єкти оподаткування, податковий борг, податкові повідомлення-рішення, стан розрахунків з бюджетом, отримати довідку про доходи, подати повідомлення рішення про прийняття працівника на роботу.

    Для зручності подання декларації в "Електронному кабінеті платника" створено електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи», який дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів.

   Платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в «Електронному кабінеті платника», можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» із змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» із змінами та доповненнями.

Листування контролюючих органів з платниками податків, визначеними абзацом першим п. 42.4 ст. 42 Кодексу, які подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів № 851 та № 2155 шляхом надіслання документа в електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет.

Переваги здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі:

- отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;

- миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);

- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;

- зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;

- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних