Оголошення про проведення конкурсу на посаду керівника ОЗ Рудківська СЗШ І – ІІІ ст. ім.В.Жеребного
ОГОЛОШЕННЯ
на конкурс на заміщення вакантної посади директора Опорного закладу «Рудківська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів ім.Володимира Жеребного Самбірського району Львівської області»
Відповідно до наказу відділу освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради від 29 квітня 2021 № 27 «ОЗ Рудківська СЗШ І – ІІІ ст. ім.В.Жеребного», з метою публічного і прозорого призначення на посаду директора Опорного закладу «Рудківська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів ім. Володимира Жеребного Самбірського району Львівської області», що знаходиться за адресою: Львівська обл., Самбірський район, місто Рудки, вул. Лісна, будинок 2, оголошується конкурс на заміщення вакантної посади директора Опорного закладу «Рудківська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів ім. Володимира Жеребного Самбірського району Львівської області».
Строк подання документів для участі в конкурсному відборі з 30 квітня 2021 року по 31 травня 2021 року.
Конкурс на заміщення вакантної посади директора відбудеться 17 червня 2021 року.
Вимоги до претендентів на вакантну посаду:
- є громадянином України;
- вільно володіє державною мовою;
- має вищу освіту ступеня не нижче спеціаліста магістра (спеціаліста);
- стаж педагогічної роботи не менше трьох років.
Для участі у конкурсі подають такі документи:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія паспорта громадянина України;
- копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день подання;
- довідка про відсутність судимості;
- довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.
Визначені документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк.
Умови оплати праці проводяться відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15 квітня 1993 року № 102.
Призначення керівника закладу освіти здійснюється начальником відділу освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради строком на шість років, а для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше – строком на два роки. Призначення керівника закладу освіти здійснюється за результатами конкурсного відбору шляхом укладення контракту.
Документи подаються до відділу освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради за адресою: пл. Відродження, 1, м.Рудки Самбірського району Львівської області, секретарю конкурсної комісії Брийовській Юлії Василівні, тел.: 0983687495.
Наказ від 29.04.2021 р. № 01-05/27