Шановні жителі Рудківської територіальної громади! Я ЗА ЧИСТЕ МІСТО!
Благоустрій – це не тільки візитна картка кожного населеного пункту, кожного господаря чи підприємця, а й один із показників рівня участі громади у вирішенні проблем та перспектив розвитку своєї території та комунального обслуговування населеного пункту.
Статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів передбачена адміністративна відповідальність, яка тягне за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340-1360 грн) і на посадових осіб, громадян – суб’єктів підприємницької діяльності – від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 грн). Відповідно до ст. 255 Кодексу протоколи про порушення мають право складати уповноважені особи виконавчого комітету та органи внутрішніх справ.
Слід зазначити, що Кодексом України про адміністративні правопорушення відмінено такий вид відповідальності як попередження.
Порушеннями правил благоустрою вважаються: неналежний санітарний стан територій, влаштування звалищ побутового та будівельного сміття на прилеглій та дворовій території (до уваги – особливо в районі приватного сектора), стоянка транспортних засобів на газонах, самовільне розміщення на спорудах, стовпах, опорах та інших не відведених для цього місцях оголошень, плакатів, об’яв, відсутність відповідного дозволу на розміщення реклами, несвоєчасне косіння об`єктів рослинного карантину, забур’яненість, виконання робіт з благоустрою без затверджених проектів на виконання земельних робіт та відповідного ордеру, виданого селищною чи міською радою, відсутність огорожі на місці розриття, відсутність урн для сміття тощо.
Важливо!
До порушень правил поводжень із твердими побутовими відходами належить також відсутність заключеного договору на послуги з вивезення побутових відходів незалежно від статусу споживача або сплати за надані послуги (фізична чи юридична особа).
Отже, тепер варто добре подумати, чи дотримуватися чистоти та порядку прилеглій та дворовій території (до уваги – особливо в районі приватного сектора) в селі, місті, чи сплачувати великі штрафи. Адже в адміністративної комісії просто не буде вибору між попередженням і штрафом. Сам факт складеного протоколу за ст. 152 КУпАП тягне за собою значні фінансові витрати для порушників. До того ж сплата штрафу не звільняє фізичну чи юридичну особу від виконання робіт щодо ліквідації проявів та наслідків порушення.