Куди звертатися, якщо забули речі на вокзалі чи у поїзді: роз’яснення департаменту дорожнього господарства
Близько 70% речей, забутих у поїздах під час мандрівки, залізничники знаходять і повертають власникам.
Подорож чи переїзд супроводжується наявністю із собою певної кількості речей. Та нерідко трапляється, що з різних причин, ваші речі загубилися у поїзді. Першочергово, у такому разі зверніться до начальника станції (вокзалу), де ви зійшли з поїзда, і напишіть письмову заяву.
У заяві вкажіть номер поїзда та місце, яке у вас було, опишіть втрачені речі та вкажіть найближчу станцію, куди потрібно їх передати. Під час отримання речей власник повинен сплатити перевізнику необхідні збори (за зберігання, упакування, перевезення багажу за багажним тарифом тощо).
Не слід забувати, що під час воєнного стану пасажирів «Укрзалізниці» перевіряють у посиленому режимі. На їх території існують певні правила щодо речей, які не можна брати із собою на вокзали та потяги.
Речі, які пасажири забувають не в поїздах, а на вокзалі чи певній станції, зазвичай зберігаються там же. Пасажир може звернутися до начальника станції та отримати свої речі після того, як його особу підтвердять.
«У разі втрати речі під час поїздки, вам необхідно звернутися до працівників УЗ на кінцевій станції прибуття. Речі ви зможете отримати (у разі їх знахідки) протягом 30 днів з моменту втрати. Щоб їх забрати, треба показати свої документи залізничникам», – повідомляє директор департаменту дорожнього господарства ЛОВА Орест Шуліковський.
Також ви можете зателефонувати за номером 0 800 50 31 11. Для пошуку загублених речей існує також онлайн-сервіс Укрзалізниці, куди можна надіслати заяву - https://services.uz.gov.ua/lost-and-found