Рудківська міська рада
Львівська область, Самбірський район

Пільги на комунальні послуги для багатодітних сімей: як отримати підтримку

Дата: 13.09.2024 11:20
Кількість переглядів: 183

Фото без опису

Пільги багатодітним сім'ям надаються, якщо середньомісячний дохід на одну особу за останні 6 місяців не перевищує 4 240 гривень (у 2024 році).

Родини, які виховують трьох і більше дітей, мають право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу в розмірі 50-ти відсотків в межах норм, визначених законодавством.

Документом, що підтверджує статус багатодітної сім’ї, а також дітей з такої сім’ї, є відповідне посвідчення, видане органом соціального захисту.

Пільги багатодітним сім’ям надаються за умови, якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (у 2024 році – 4 240 грн).

Необхідні документи для отримання пільги:

  • заява про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають право на пільги;
  • заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу;
  • паспорт;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
  • посвідчення «Багатодітної сім’ї»;
  • інформація про членів сім’ї пільговика, на яких поширюється пільга (паспорти, свідоцтва про народження, РНОКПП, посвідчення «Дитини з багатодітної сім’ї»);
  • довідка про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі (у разі оформлення пільги на придбання твердого палива і скрапленого газу);
  • акт фактичного місця проживання, який видається органом соціального захисту або довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або договір оренди житла (за потреби). 

Подати заяви та документи для призначення пільги до Пенсійного фонду України можна в один зі способів:

  • особисто – через сервісні центри Пенсійного фонду України, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центри надання адміністративних послуг (ЦНАП);
  • поштою – на адресу органу Пенсійного фонду України;
  • онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Зверніть увагу! У разі зміни будь-яких відомостей, зазначених в Реєстрі осіб, які мають право на пільги, або виникнення обставин, що впливають на надання пільг та їх розмір, пільговик зобов’язаний протягом 30 календарних днів подати до уповноваженого органу нову заяву.

Зазначеними обставинами можуть бути, наприклад, відмова від РНОКПП, досягнення дітьми 14-річчя та отримання ними паспортів (ID-карток), зміна прізвища, імені, по батькові, зміна складу членів сім’ї, на яких поширюються пільги; зміна пільгової категорії; зміна переліку отримуваних житлово-комунальних послуг та ін.

Важливо! У випадку надходження повідомлення Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області щодо уточнення персональних даних необхідно звернутись до найближчого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду України.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних